music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

just saying good luck and good bye :) .

Hai , Assalammualaikum :) . Hyep peppss :D .
Hweee :D , how is your day today ? is it WONDERFUL like mine or HURTFUL like me , hahaha either of it hee (': .

Ok , hari ini Wani mau cite something lagi pasal kawan Wani :) Kawan baik dari kecillah katekan :D .
Name die : Anas Al-Hadi :) (sedapkan name beliau) die same umur dengan aku so kitorg sebaye , same sekolah , same taman perumahan , rumah same satu deret (kelas je yang ta same:()) sebab Anas nih budak pandai , hekhekhek .


ok , aku nak cite pasal die hee , ok hari tu aku ade cerite pasal kawan aku Asyraff kenken :D , so nih pule pasal Anas . Same storie , die mau pindah dahh :'( . Die mahu melanjutkan pelajarannye ke sbp ! huh , dekat Seremban pulak tu (sampai hati ko anas tinggalkan aku :'()) .


First - nanti sape nak mainkan aku gitar lagi malam malam ?
Second - nanti sape nak mintak aku cari lagi bestbest (boring dohh :D) .
Third - nanti sape mau main kejar kejar dengan aku dah ? (aku dah lari laju pulak sekarang , muahahaha XD)
Forth - nati sape nak geng dengan aku carik gaduh dengan cik ANIS tu , huhu =( .
and last Fifth - sape mau gaduhgaduh dengan aku lagi deee =.='' sumpah boring aku punye hidup kalau takde musuh macam ko , kekeke :'PPP .


ok last , pesanan aku - jangan lupe aku , kalau ta aku akan pergi rumah ko bile ko balik , then aku akan tembak ko lajulaju ok :) , so jangan nak bising pulak lepas tuh , aku dah cakap dah , hahaha :D . Then , ingat makan choki-choki tuh , hahaha :D . And last , Good luck yea (!) dekat sane , ok then , byebye Anas :'D .


wassalam (': .


peace  love  smile .