music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

childish is a problem , MUCH !

Hai , Assalammualaikum :) .
Ok so go on , aku just nak cerita pasal kawan aku sorang ni . Ok first , die adalah seseorang yang baik dari asalnye . But bile aku dah tak rapat dengan bestfriend die , die terus ignore me for good . Ok the problem is , aku bukan nye bunuh or buat something yang out of mind dekat bestfriend kau . But , what the hack aku just tolak die sebab kitorg takde jodoh "You cant push me to accept him , just because he like me but for me i just love him for a friend nothing else . Ok wani mintak maaf sangat-sangat dekat kau , sebab wani tak cakap terus terang dari awal . Aku ni pun satu , pergi layan juga budak tu sampai die berharap dekat kau , hah! padan muke aku huhu :'(

And , aku harap dekat ex-fan aku (sorang je minat aku:D) die belajar elok-elok , jangan risau kan wani dah . Wani harap you stay sihat and peroleh good result mase Pmr nanti :) . Dont look back for me anymore , sebab wani tak boleh sayang you macam mane wani pernah sayangkan seseorang dulu . Harap you faham ape yang wani nak sampaikan . And i hope kite still kawan sampai bile-bile :D . And FYI i still remember and kept the promise that we made :D nak lagi ke keluar dengan wani nih , you kate lepas Pmr kite pergi jalan-jalan , and wani dah janjikan , so how ? (fikir-fikirkan lah dulu (':) .



bye for now , Waalaikummussalam (': .