music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

crush just make me crush ;) .



Hai :) Assalammulaikum ;) , hye you guys . Long time tak updated my blog nih :D hehehe being busy right now hahaha XD . Hye guest what ? aku ada crush baru but die suke orang lain , no one know aku lahh secret admire die ;) korang boleh simpan rahsia kankankan :D so meh sini aku story-morie sikit ;) .

First , aku kenal die dah lame :) but sekarang baru start nak cakap-cakap ;) . Die Handsome Aku Hodoh so :D hehehe .
Second , aku dah tau die suke orang lain but aku ni kann pandai sangat so aku still kejar die hehehe XD bagus tak aku nih :| .
Third , sekarang kitorng just bestfriend and aku je yang bertepuk sebelah tangan hehehehe :D .

sian tak aku ? pity of me , but dont be susah-susah je hehehe , ini perkare biase lahh beb :D .

but betul juge : when can we see the rainbow without a little rain right-right ;) .