music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

1 month 1 weak 1 day ;)

Assalammualaikum semua ;) , hai Wani ok je hari ni hehehe :D . But terlebih excited sebab ... cube bace tajuk tu , ' 1 month 1 weak and 1 day ' get it haha :D . Ok mesti tak faham kankankan , hehehe :D thats how long i've been with someone that i love hehe :D baru 1 month dah kecoh hahaha SO!! ade aku kesah hahaha XD .
Aku bersyukur sangat sebab aku jumpe orang aku sayang selama 1 bulan 1 minggu dan 1 hari haha <3 . Hope this relationship keeps going until Jannah Insyaallah , Amin ;) . Walaupun kitorg tak pernah jumpe but aku tau dia sayangkan aku lebih dari aku sayangkan dia , so what the problem right hehehe i just go with it lahh haha :D .

Ok thats for now ' 1 month 1 weak and 1 day ' lawakan hahaha <3 .