music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

CRUSH #3

Hai, aku bertembung dengan kau lagi wahai KACAK❤ Kau sangat-sangatlah Handsome pada hari ini .Dan aku sesangat-sangatlah bersyukur dapat bertembung dengan kau hari ini wahai KACAK❤ You know what, tiap-tiap hari aku akan buat macam-macam plan dalam brain aku ni ,aku hanya akan memikirkan kau KACAK❤ Kau tau tak aku selalu usha kau bila kau dalam kelas and thats the reason why im always go out from my class ,its because of you my Dear❤ Kau tahu tak aku selalu nak tarik perhatian kau ,and selalunye aku perasan yang kau tak pernah nak ambil kisah (_ _)" thats alright kan KACAK❤ dari jauh pun dapat menatap muka kau pun sudah cukup buat hari aku indah :) . And masa balik tadi kau perasan tak aku pandang kau dari jauh ,mase tu kau nak pergi ambil motor kau dekat belakang sekolah kau jalan sorang-sorang dan kau memakai beg berwarna Biru❤ kau ade bawak saomething else dengan kau mase tu ? aku perasan benda tu warne die maroon :D so hows that My Dear KACAK❤ cukup untuk hari ini kan ? kau rase macam mane ,bye Wassalam . MEOW :3