music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

he miss me not ?

kadang aku terfikirkan Syafiq, macam mane die dekat sane ? sihat ke tak ? sejuk tak malam-malam ? keje die ok ke ? hows studies ?? aku nak sangat tanye dekat die ,tapi aku tak sanggup nak contact die balik ,aku just fikir diri aku je mase tu ,aku takut dia rase aku akan annoy die or maybe aku still berharap dekat die lagi :)

Hye Syafiq, aku sayang kau lah Bongok !! kau lah orang pertama yang paling open minded bagi aku :) senang nak cerita semua perkara dekat kau tapi sayang aku sendiri yang buat halkan ?? sorry ,aku tak layak untuk mengubah kau ,aku tak sebaik yang engkau sangkakan :( aku lebih teruk dari yang kau bayangkan . aku sayang kau tapi jodoh tak kesampaian sayang <3 you ingat tak ,you pernah ajar cara-cara bercinta dekat i sebab i ni noob sangat :D i ingat semue yang you cakap dekat i and i seriously rindu nak dengar you nyanyikan i lagu 'Janji' ingat tak lagu Akim tu ,setiap malam pulak tu ,hahaha:D but its all in the past ,i dah tak dapat nak dengar you nyanyi lagi dah ,siankan i :( selalu ade je orang stay up dengan i temankan i study sampai pukul 2 pagikan ,sekarang ni nak stay up sampai pukul 12 pun tak sampai :( .

But over all ,i tau you baru je start study so ta mau kacau-kacau ,you got your own life and i got mine :) bye for now Syafiq . Assalammualaikum .