music player

banner


I made this widget at MyFlashFetish.com.

REJECTIONs

Hi guys, Assalammualaikum :) sihat . Seriously lama sangat dah aku tak update this blog ,hehe so sorry.
Now nak story something ,aku nak mention about my "boyfriend" .Bukan sama sekali pakwe or sort of what ever, I mean kawan lelaki a "Boy Friend" get it ,now shut it :P
Ok thanks, now back to the topic. Its truly for my kawan (illiyas) kau baik sangat dengan aku ,and im starts to fall for you .But at the same time aku dah sukakan orang lain ,sayangnya:') .That someone is not other than KACAK (my so called in mental relationship boyfriend) haha:D
Aku dah start minat KACAK ❤ time form3 lagi you know:) seriously dalam tahun ni, aku dah reject ramai and di antaranya kau wahai abang tough .Seriously aku dah start sayangkan kau but aku tak dapat nak tengok orang lain sekarang sebabnya KACAK dah bagi respon yang baik dekat aku ,aku sangatlah bahagia sekarang disebabkan dia:D. But as for you ,lain ceritanya ,aku tahu kau dapat jaga aku dengan sebaik mungkin ,kau dapat defend aku dari apa-apa je right? but sekarang hati aku masih susah nak bukak untuk lelaki lain selepas aku break dengan Yang Syafiq:) .Lepas je break dengan dia ,aku semakin malas nak couple ,in other words taknak means HATE IT! urghh!! aku dah menyesal tahap gaban dah sekarang tahu :')