Mygaadd(eylla:D) its already November and yeah next year I'm going to take Spm, how good is that-.- not!! Ya Allah, lagi 2bulan for the years to end and we gonna start a new year .Terlalu cepat bagi aku untuk masa berlalu. Okay, kitorg budak-budak form4 sudah pun mengalami sesi pemulangan buku and sudah pun dapat buku teks bagi sesi form5 next year (Ya Allah, not excited seriously-.-') Okay then, next year there will be no Facebook ,Twitter nor this blog for a while:\ and yeah I'm sad already to hear that hahaha. But not that completely will be ignore bye me:D because I can't stand not being social-iessttt (it makes my heart hurt:P not!) Okay pray for me and wish me good luck for next year SPM 2013 Insyaallah I'll study even harder than this year and surely I'm gonna miss you Kacak❤ (remember me always will ya?:')
New Chapter❤
To start with Assalammualaikum ,then with a smile :)
Hi, I'm in love and I just love this kind of life❤ We're not a couple nor a lover's :') But I love him with all my heart and I guess he already knew that haha❤ Wishing may Allah bless our friendship till forever and hye, Kacak je t'aime❤
His ma Crush❤
(but I always thought that do I have to cry in the future because of this picture:')
(but I always thought that do I have to cry in the future because of this picture:')
pentaip :
wany-wanie !
REJECTIONs
Hi guys, Assalammualaikum :) sihat . Seriously lama sangat dah aku tak update this blog ,hehe so sorry.
Now nak story something ,aku nak mention about my "boyfriend" .Bukan sama sekali pakwe or sort of what ever, I mean kawan lelaki a "Boy Friend" get it ,now shut it :P
Ok thanks, now back to the topic. Its truly for my kawan (illiyas) kau baik sangat dengan aku ,and im starts to fall for you .But at the same time aku dah sukakan orang lain ,sayangnya:') .That someone is not other than KACAK ❤(my so called in mental relationship boyfriend) haha:D
Aku dah start minat KACAK ❤ time form3 lagi you know:) seriously dalam tahun ni, aku dah reject ramai and di antaranya kau wahai abang tough .Seriously aku dah start sayangkan kau but aku tak dapat nak tengok orang lain sekarang sebabnya KACAK dah bagi respon yang baik dekat aku ,aku sangatlah bahagia sekarang disebabkan dia:D. But as for you ,lain ceritanya ,aku tahu kau dapat jaga aku dengan sebaik mungkin ,kau dapat defend aku dari apa-apa je right? but sekarang hati aku masih susah nak bukak untuk lelaki lain selepas aku break dengan Yang Syafiq:) .Lepas je break dengan dia ,aku semakin malas nak couple ,in other words taknak means HATE IT! urghh!! aku dah menyesal tahap gaban dah sekarang tahu :')
Now nak story something ,aku nak mention about my "boyfriend" .Bukan sama sekali pakwe or sort of what ever, I mean kawan lelaki a "Boy Friend" get it ,now shut it :P
Ok thanks, now back to the topic. Its truly for my kawan (illiyas) kau baik sangat dengan aku ,and im starts to fall for you .But at the same time aku dah sukakan orang lain ,sayangnya:') .That someone is not other than KACAK ❤(my so called in mental relationship boyfriend) haha:D
pentaip :
wany-wanie !
First Syawal of 2012 :)
Assalammualaikum ,Hye Earthlings :) Sure you know its first of the Syawal right ?? Ramadhan already gone and waiting for next year turn :) Hope dapat rasa lagi bulan Ramadhan untuk tahun depan Insyaallah .
Back to the topic:) Today is the First of Syawal ,and for sure you guys already at your mom's or dad's hometown ,untunglah:\ .Its a bummer for me ,First of Syawal at my house again ,how pitty (_ _)"
So, for this year ,BORING!!!! nothing special thanks :( .
#but for some of you guys that have a wonderful first Syawal ,today :)
pentaip :
wany-wanie !
CRUSH #3
Hai, aku bertembung dengan kau lagi wahai KACAK❤ Kau sangat-sangatlah Handsome pada hari ini .Dan aku sesangat-sangatlah bersyukur dapat bertembung dengan kau hari ini wahai KACAK❤ You know what, tiap-tiap hari aku akan buat macam-macam plan dalam brain aku ni ,aku hanya akan memikirkan kau KACAK❤ Kau tau tak aku selalu usha kau bila kau dalam kelas and thats the reason why im always go out from my class ,its because of you my Dear❤ Kau tahu tak aku selalu nak tarik perhatian kau ,and selalunye aku perasan yang kau tak pernah nak ambil kisah (_ _)" thats alright kan KACAK❤ dari jauh pun dapat menatap muka kau pun sudah cukup buat hari aku indah :) . And masa balik tadi kau perasan tak aku pandang kau dari jauh ,mase tu kau nak pergi ambil motor kau dekat belakang sekolah kau jalan sorang-sorang dan kau memakai beg berwarna Biru❤ kau ade bawak saomething else dengan kau mase tu ? aku perasan benda tu warne die maroon :D so hows that My Dear KACAK❤ cukup untuk hari ini kan ? kau rase macam mane ,bye Wassalam . MEOW :3
pentaip :
wany-wanie !
#1 YOU
Cube bace, done? faham tak korang?? maksudnye die dah singlekan?? kann?? so aku nak campak mane wahai Kaum Adam ?? sorry to say aku sangatlah terasalah Kaum Adam :) kau buat aku macam ni ,how could you . Ok thanks for everything yang kau type ni :) aku sangatlah menghargainye ,hehe T_T
#Kau singlekan sekarang? aku terima and Have Fun Wahai Kaum Adam :) Love you to sayang <3 .
pentaip :
wany-wanie !
he miss me not ?
kadang aku terfikirkan Syafiq, macam mane die dekat sane ? sihat ke tak ? sejuk tak malam-malam ? keje die ok ke ? hows studies ?? aku nak sangat tanye dekat die ,tapi aku tak sanggup nak contact die balik ,aku just fikir diri aku je mase tu ,aku takut dia rase aku akan annoy die or maybe aku still berharap dekat die lagi :)
Hye Syafiq, aku sayang kau lah Bongok !! kau lah orang pertama yang paling open minded bagi aku :) senang nak cerita semua perkara dekat kau tapi sayang aku sendiri yang buat halkan ?? sorry ,aku tak layak untuk mengubah kau ,aku tak sebaik yang engkau sangkakan :( aku lebih teruk dari yang kau bayangkan . aku sayang kau tapi jodoh tak kesampaian sayang <3 you ingat tak ,you pernah ajar cara-cara bercinta dekat i sebab i ni noob sangat :D i ingat semue yang you cakap dekat i and i seriously rindu nak dengar you nyanyikan i lagu 'Janji' ingat tak lagu Akim tu ,setiap malam pulak tu ,hahaha:D but its all in the past ,i dah tak dapat nak dengar you nyanyi lagi dah ,siankan i :( selalu ade je orang stay up dengan i temankan i study sampai pukul 2 pagikan ,sekarang ni nak stay up sampai pukul 12 pun tak sampai :( .
But over all ,i tau you baru je start study so ta mau kacau-kacau ,you got your own life and i got mine :) bye for now Syafiq . Assalammualaikum .
Hye Syafiq, aku sayang kau lah Bongok !! kau lah orang pertama yang paling open minded bagi aku :) senang nak cerita semua perkara dekat kau tapi sayang aku sendiri yang buat halkan ?? sorry ,aku tak layak untuk mengubah kau ,aku tak sebaik yang engkau sangkakan :( aku lebih teruk dari yang kau bayangkan . aku sayang kau tapi jodoh tak kesampaian sayang <3 you ingat tak ,you pernah ajar cara-cara bercinta dekat i sebab i ni noob sangat :D i ingat semue yang you cakap dekat i and i seriously rindu nak dengar you nyanyikan i lagu 'Janji' ingat tak lagu Akim tu ,setiap malam pulak tu ,hahaha:D but its all in the past ,i dah tak dapat nak dengar you nyanyi lagi dah ,siankan i :( selalu ade je orang stay up dengan i temankan i study sampai pukul 2 pagikan ,sekarang ni nak stay up sampai pukul 12 pun tak sampai :( .
But over all ,i tau you baru je start study so ta mau kacau-kacau ,you got your own life and i got mine :) bye for now Syafiq . Assalammualaikum .
pentaip :
wany-wanie !
Hai saya suke awaklah KACAK (:
Hai Assalammualaikum semuenye , aku rindu gile nak update blog aku yang dah start nak berhabuk dah ni :D i mean dah usang dah pun hehehe.
#Ok aku SINGLE dan aku tak perlukan BF sekarang hehe^^ ,hope korang faham bukan nak cakap aku dah fedup but bukan juge aku ni Lonely dan sebagainye .Just sekarang ni aku lebih nak fokuskan kepade study aku yang teruk ni ,so ape lagi tinggalkan alam Percintaan sementara and mulakan step yang baru .So hows that for starters .Aku just nak fokus sekarang dan bukanlah senang untuk melupakannye :D cara-cara aku adalah dengan mencari Crush <3
#CRUSH
->nama die KACAK
->Umur 17 tahun
->same sekolah dengan aku
->sangatlah pandai bermain bola :DD (thumbs up)
pentaip :
wany-wanie !
1 month 1 weak 1 day ;)
Assalammualaikum semua ;) , hai Wani ok je hari ni hehehe :D . But terlebih excited sebab ... cube bace tajuk tu , ' 1 month 1 weak and 1 day ' get it haha :D . Ok mesti tak faham kankankan , hehehe :D thats how long i've been with someone that i love hehe :D baru 1 month dah kecoh hahaha SO!! ade aku kesah hahaha XD .
Aku bersyukur sangat sebab aku jumpe orang aku sayang selama 1 bulan 1 minggu dan 1 hari haha <3 . Hope this relationship keeps going until Jannah Insyaallah , Amin ;) . Walaupun kitorg tak pernah jumpe but aku tau dia sayangkan aku lebih dari aku sayangkan dia , so what the problem right hehehe i just go with it lahh haha :D .
Ok thats for now ' 1 month 1 weak and 1 day ' lawakan hahaha <3 .
pentaip :
wany-wanie !
ignorence :(
Assalammualaikum ;) hye pepps .
So today aku nak cerite pasal hidup aku dan kawan-kawan aku dekat dalam kelas , so here how its start .
First , dorang :( suke ignore aku for good :( seriously im a loner at my class but Alhamdulillah aku ade best friend aku . Budak lain just dengann geng dorang and ignore me like they use to . Thanks aku ucapkan dekat Korang :( sebab buat aku macam nih . Aku ingat Korang :( kawan aku lagi-lagi kite dah kawan dari sekolah rendah kankankan :( thanks so much :) . Korang kan dah ade kawan baru , jage die elok-elok ye :D dan lupekan aje aku nih heee <3
ok aku wish korang happy always sampai bile-bile and i hope korang still anggap aku kawan walaupun korang ignore aku ;) bye .
pentaip :
wany-wanie !
crush just make me crush ;) .
Hai :) Assalammulaikum ;) , hye you guys . Long time tak updated my blog nih :D hehehe being busy right now hahaha XD . Hye guest what ? aku ada crush baru but die suke orang lain , no one know aku lahh secret admire die ;) korang boleh simpan rahsia kankankan :D so meh sini aku story-morie sikit ;) .
First , aku kenal die dah lame :) but sekarang baru start nak cakap-cakap ;) . Die Handsome Aku Hodoh so :D hehehe .
Second , aku dah tau die suke orang lain but aku ni kann pandai sangat so aku still kejar die hehehe XD bagus tak aku nih :| .
Third , sekarang kitorng just bestfriend and aku je yang bertepuk sebelah tangan hehehehe :D .
sian tak aku ? pity of me , but dont be susah-susah je hehehe , ini perkare biase lahh beb :D .
but betul juge : when can we see the rainbow without a little rain right-right ;) .
pentaip :
wany-wanie !
YOU :)
hai :) Assalammualaikum . Today nak cerita sikit pasal kawan lelaki aku :D . Die rapat dengan aku and die adalah kawan lelaki yang paling caring pernah akuu jumpa hee :) [puji nih :D] haha . Kitorg tak same sekolah so we text , tak pernah jumpe face to face :) but i know die baik hee :D . Die baik dengan aku , so aku harap die akan selalu senyum dan happy everyday , sebab aku tak boleh nak tahu pasal die sangat hee :'> .
thats for now , thanks and Waalaiummussalam ;') .
pentaip :
wany-wanie !
Subscribe to:
Posts (Atom)





